نمیــدونی چــه مرگتــه
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

برای بعضی از دردها نه میتوان گریه کرد...
نه میتوان فریاد زد...
برای بعضی از دردها
فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست...!
--
بـَعـضــی حــَرفــآرو نمیشــه گفـت ...
بـآیــَد خــورد ...

ولی بعــضـی حــَرفــآ رو نــه میشــه گــُفـت ،
نـه میشــه خــورد !

میمـونــه ســر ِ دل !
میشـه دل ِ تنگ !
میشـه بـغـض !
میشـه سکـوت !

میشــه هـَمون وَقتــی کـه خـودتــَم نمیــدونی چــه مرگتــه !
---



نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت10:12---18 آبان 1391
پست هاتم حرف نداره

برگ زرد
ساعت20:03---16 مهر 1391
سلااااااااااام عسیسم الهی بگردم حالا خداروشکر که الان خوبه!

حنان
ساعت19:10---28 شهريور 1391
سلام داداشـ!
آرهـ ناارحتمــ
دقیقا بهت قولهـ خودتـ نیدونمــ چهت مرگمهـ!


yek dust
ساعت14:21---25 شهريور 1391
خدایا ....
وقت کردی مسیر زندگی ما را بررسی کن !

قسمت آسفالتش افتاده روی دهن ما ... !!!


giti
ساعت19:27---21 شهريور 1391
سلام عسیسم..
بهم نگو تنبل دیگه من وقت ندارم آپ کنم فدات شم..
من خوبم تو خوبی؟؟
اگه وقت داشتی بیا چت رومم به این آدرس
www.montazerchat.ir


null
ساعت13:22---21 شهريور 1391
سلام. هيچي. ماجراهاشو ك تو وبم نوشتم. جوابم مهر يا ابان ميدن. كارنامه اوليه ندادن همينجوري انتخاب كرديم. منم اميدواري ندارم.

هستی
ساعت20:15---20 شهريور 1391
سلام باشه ولی میخوام حذفش کنمااااااااااا رضاجون

دخترتنها
ساعت19:13---20 شهريور 1391
ممنو كه سر زدي. خودت كه گفتي گاهي اوقات نميتوني همه حرفارو بزني ميمونه سر دلت اونوقت نميدوني چه مرگته. الان من اون حسو دارم دقيقا

هستی
ساعت18:01---19 شهريور 1391
سلام رضا خبری ازت نی اسم وبمو عوض کردم شاید وبمو حذف کنم دارم ی وب دیگه راه اندازی میکنم با اون میام وبت

null
ساعت14:17---19 شهريور 1391
هـــر کـــسی ...

به سهمه خــود ...

از دنیا چــــــــــــیزی بــرمی دارد ... !!!

مـن از دنــــ ــــیا ...

دســــ ـــــت بــــ ـــر داشــته ام ... !!!


mona
ساعت20:12---18 شهريور 1391
سلام خوبی عالی بود همشو خوندم دوستت دارم رضا چه خبرا چی کارو می کنی؟

giti
ساعت23:25---17 شهريور 1391
آره آخرش شد ولی دق داد منو تا درست شد

سلامتی بی خبرم فقط دیشب علوسی داداشیم بود..جات خالی خعلی خوش گذشت

راستی رضا تنبل بازی در نیار میای کامنت میزاری آدرستم بنویس وبلاگت تو لینکام نیست کلی باید کالری بسوزونم تا پیدات کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 3:13 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 57319
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1